9 Mayıs 2013 iddaa tahminleri

Kod                                   Tahmin
601 Helsinki – Mariehamn = 1    1,35
Yorum=Helsinki takımı içerde oynadığı tek maçı kazanmış durumda ve o kazanılan maçta da rakibine top göstermediler.Mariehamn ise deplasmanda oynadığı 2 karşılaşmayı da kazanmış durumda.Deplasmanlarda iyi oynuyorlar.Aralarında oynadıkları maçlarda da ev sahibinin ciddi bir üstünlüğü bulunuyor.Bana kalırsa son 4 yılın şampiyonu ve bu yılda büyük ölçüde en güçlü aday olarak gösterilen Helsinki bu maçı kazanır.

607 İnter Turku – Lahti = VAR 1,60
Yorum=İnter Turku içerde oynadığı 2 maçta 1 galibiyet ve 1 beraberlik aldı.Ligdede 4.sırada bulunuyor.Lahti ise deplasmanda oynadığı 2 maçta da berabere kalmış ve ligde 7.sırada bulunuyor.Son maçlarında Lahtinin iyi futbol oynadığını düşünüyorum.Bu maçta da karşılıklı filelerin sallanacağına inanıyorum.

619 Lilleström – Sogndal = 1   1,65
Yorum=Geçen hafta oynanan müsabakada Lilleström, deplasmanda mağlup oldu.Sogndal ise evinde Brann takımını yendi.Lilleström takımı son haftalarda evinde oynadığı maçlarda iyi sonuçlar aldığını görüyoruz ve iyide futbol oynuyorlar.Sogndal açısından deplasmanda oynadığı maçlarda bunu söylemek güç.Ev sahibinin saha ve seyirci açısından da bir adım önde olduğunu düşünüyorum.

620 Molde – Aalesund = VAR   1,40
Yorum=Pazartesi günü oynadığı Start maçında etkili oynayıp 1 puanla yetinen ev sahibi Molde bu kez de lige fırtına gibi bir başlangıç yapıp son 3 haftada durgunluk yaşayan Aalesund takımını ağırlıyor.Bu karşılaşmada iki ekibinde skora katkıda bulunacağını düşünüyorum.

621 Odd Grenland – Stromgodset = 0-2 (ç)  1,27
Yorum=Stromgodset takımının ligde ciddi bir çıkışı göze çarpıyor.Arka arkaya aldıkları galibiyetlerle ligde 1.sıradalar.Odd Grenland ise geçen haftada alınan galibiyetle bir ölçü moralleri düzeltti.Ancak ligin 14.sırasındalar.Bu karşılaşmada Stromgodset’in bir adım önde olduğunu ve yenilmeyeceğini düşünüyorum.Yüksek orandan direkt “2” de oynanabilir.

635 Cercle Brugge – Genk = 2   1,45
Yorum=Öncelikle bu maç tarafsız sahada ve tek maç usulü olacak ve kazanan Belçika kupasını müzesine götürecek diyerek başlıyorum.Cercle Brugge adına bana göre önemli bir bilgi var.Cercle takımı 19 gündür ligde maç oynamadı.Bunun dışında bir hazırlık maçı dahi oynamamış olarak görünüyor.Kondüsyonel olarak ne kadar antreman yapılsa da maç farklı bir şey sonuçta.Genk ise şampiyonluk grubunda kalitesini göstererek Zulte’yi farklı yendi.Bu maçta da ben Genk’in kazanıp kupayı müzesine götüreceğini düşünüyorum.

636 Leicester City – Watford = VAR  1,45
Yorum=Son hafta aldığı galibiyetle playy off’a katılmaya hak kazanan Leicester ilk maçta evinde ligi 3.sırada bitiren Watford ile karşılaşıyor.Watford da direk lige çıkmayı son maçta kaybetti.Bu playy off ilk maçında karşılıklı filelerin havalanacağını düşünüyorum.

618 Alkmaar – PSV = 1-0 (ç)  1,89
Yorum=İki ekip açısından da önemli bir final maçı.İki takımında ligde bir amacı bulunmuyor. İki ekipte kupayı kazanıp taraftarına bu yılı unutturma derdinde.Ligde evinde oynadığı son Psv maçını kaybetse de ben Alkmaar’ın futbolunu beğeniyorum.Günden güne de daha iyi oynuyorlar. Benim bu maçtaki görüşüm Alkmaar’ın kaybetmeyeceği yönünde olacak.

Sürpriz Maç
602 Randers – Esbjerg = 1 (h)  6,50

0 Yorum "9 Mayıs 2013 iddaa tahminleri"

Yorum Gönder

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate