29 mayıs 2013 iddaa kuponları



İdeal Kupon
451 Empoli – Livorno = 1   2,10
426 Jyvaskyla – Helsinki = 2   1,45
424 Paok –Atromitos = 1   1,55
                                    T.Oran = 4,71

Muhtemel Kupon
425 Honka – Lahti = 1   1,70
442 Malmö – Helsingborg = 0-2 (ç)  1,43
448 St Galen – Grasshoppers = 2   2,30
449 Young Boys – Basel = 2  1,75
                                     T.Oran = 9,78

Sürpriz Kupon
450 Zürich – Thun = 1/0  14,00
451 Empoli – Livorno = 1/1   4,00
                                      T.Oran = 56,00

20 Yorumlar "29 mayıs 2013 iddaa kuponları"

  1. Hocam dunde yattik artik kazanalim bol sanslar hangisine oynayayim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafana hangisi yatıyosa onu oyna hocam bol şanslar

      Sil
  2. Dun normal kupona da oynamistim ama o surpriz kupon basarisindan sonra esamesi okunmaz. Ufak bir sanssizlikla gitti 156 oran.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle şansın birazda yardım etmesi lazım bol şanslar :)

      Sil
  3. Dun normal kupona da oynamistim ama o surpriz kupon basarisindan sonra esamesi okunmaz. Ufak bir sanssizlikla gitti 156 oran.

    YanıtlaSil
  4. yılmaz usta bugüne kasa kuponu yapardık senle oralarda mısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet buralardayım kasa yapacaktım aslında da bir türlü yakalayamadım oranı

      Sil
  5. hocam yaklaşık 1 haftadır verıyorum ve ögrenciyim paramın sonuna doğru yaklaştım güzel maçlarını beklıyorum 3ünüde oynayayım mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlıyorum hocam oynabilirsin ancak çok fazla yüklenme bütçeni zorlama bol şanslar

      Sil
    2. ideale 30 öbürlerine 20 iyi midir?

      Sil
    3. ideale karışmam ama diğerlerine 20 fazla 10-10 yada 10-5 basabilirsin

      Sil
    4. eyvallah inşallah kazanırız bugun :)

      Sil
    5. tüm temennimiz o inş :)

      Sil
  6. baselin oranı 1.55e düşmüştür.

    YanıtlaSil
  7. İdeal kupon yattı beyler ben ve oynayalar geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
  8. Hocam salidan verdigin kupon vardi tek aik stolm kg vara kaldim bugun ideale girdim birde suprizle oburunu karistirmistim yatti. Zurich thun 1den 0 dan yarina bekliyoruz. Sagolasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarın inş o maçta gelir hocam nasip bende ideali ön plana çıkardım ama muhtemel geldi :)

      Sil
  9. Keske ayri muhtemele girseysim.saglik olsun artim hocam :) yarina

    YanıtlaSil

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate