8 Mayıs 2013 iddaa tahminleri

Kod                                   Tahmin
565 Chelsea – Tottenham = VAR  1,40
Yorum=Ligde 3.sırada bulunan Chelsea 5.sırada bulunan Tottenham’ı ağırlıyor.İki takım açısından da zor bir mücadele bekliyorum.Chelsea’da sürekli yükselen bir form grafiği göze çarpıyor.Avrupa kupasında da finale yükseldiler.Ligi de iyi götürüyorlar.Tottenham dada Gareth Bale’nin sakatlıktan çıkıp takıma geri dönmesi Tottenham’ı bambaşka bir takım yapıyor.Bu karşılaşmada karşılıklı filelerin havalanacağını düşünüyorum.

554 Celta Vigo – Atl.Madrid = 1-0 (ç)  1,45
Yorum=Ligden düşmeme mücadelesi içinde ve şiddetle puana ihtiyacı olan Celta Vigo,ligi 3.olarak bitirmeyi garantileyen Atl.Madrid’i ağırlıyor.Önümüzdeki haftalarda da dişli rakiplerle mücalede edecek olan ev sahibinin bu karşılaşmada yenilmeyeceğini düşünüyorum.

572 Siena – Fiorentina = 2  1,55
Yorum=Hafta sonu Roma’ya evinde mağlup olan ve 3.lük şansını biraz daha zora sokan Fiorentina bu hafta ligin 19.sırasında bulunan Siena’ya konuk oluyor.Bana göre artık Siena Seri B’yi hesaplıyor ancak matematiksel olarak şansları var.Fakat önlerinde inanılmaz derecede zor bir fikstür bulunuyor.Bu maçta Fiorentina’nın geçen haftaki mağlubiyeti telafi edeceğini düşünüyorum.

550 Rosemborg – Tromsö = 1  1,45
Yorum=Norveç liginde Rosemborg da son 4 haftada inanılmaz bir düşüş söz konusu.Buna birde cezalı futbolcular eklenince takım baya bir düşüş yaşadı.Şuan ligin 5.sırasındalar ve liderle de aralarında 5 puanlık bir fark var.Tromsö ise Rosemborg’un 1 puan gerisinde bulunuyor.Deplasmanda oynadıkları maçların hepsinde berabere kaldılar.Rosemborg’un bu karşılaşmada büyüklüğünü gösterip galip geleceği inancındayım.

557 Luzern – St Galen = 0-2 (ç)  1,33
Yorum=Son haftalarda aldığı sonuçlarla ciddi yükselişe geçen St.Gallen bu haftada ligin 8.sırasında bulunan Luzern deplasmanına konuk oluyor.St Galen’in bu zorlu deplasmanda bir adım önde olduğunu ve şampiyonlar ligi elemelerine katılma adına kaybetmeyeceğini düşünüyorum.Oran yükseltmek isteyenler direk St.Gallen’in galibiyetini de yazabilirler.

563 Zurich – Basel = 2  2,10
Yorum=Günün zorlu geçmeye aday bir karşılaşması da bu derbi maçı olarak göze çarpıyor. Zürich dengesiz bir takım fakat onlarında Avrupa ligine gitme amacı bulunuyor.Basel ise şampiyonluk için aradaki farkı koruma ve açmaya çalışıyor.Bu maçtada Basel’in bir adım önde olacağını düşünüyorum.Oran yükseltmek isteyen arkadaşlar direk 2 verebilir.

544 Jablonec – S.Liberec = VAR  1,40
Yorum=Çek kupasında yarı final rövanş maçları oynanıyor.İlk maçta baya gollü geçmişti. Avantaj deplasmanda attığı gollerle ev sahibinden yana gözüküyor.Ancak işinin kolay olmayacağını ve bu maçta da karşılıklı filelerin sallanacağını düşünüyorum.

571 Sampdoria – Catania = 1   1,90
Yorum=Seri A’da 15.sırada bulunan Sampdoria ligin orta sıralarında bulunan Catania’yı ağırlıyor.Sampdoria’nın düşme potasına yakın olması göze çarpıyor.Catania’nın ise ligde bir amacı bulunmuyor.Fikstür ve puanlama açısından Sampdoria’nın bu maçı kazanarak önemli ölçüde ligde kalmayı garantilemesini bekliyorum.

570 Palermo – Udinese = VAR  1,55
Yorum=Palermo için ve diğer düşme hattındaki takımların bu maçla da büyük ölçüde ilgileneceklerini düşünüyorum.Palermo son hafta lidere kaybetmesine rağmen ligde ciddi bir reaksiyon gösterdi.Ligde kalma adına çok önemli bir mücadele olacak onlar adına.Udinese açısından bakarsak da 5 haftadır kazanıyorlar ciddi bir çıkış söz konusu.Udinese’de Avrupa ligi elemelerine katılmak istiyor.Di Natale de çok formda.Her şeye rağmen bu karşılaşmada Palermo’nun bir adım önde olacağını düşünüyorum.Ancak tercihim kg var’dan yana olacak.

0 Yorum "8 Mayıs 2013 iddaa tahminleri"

Yorum Gönder

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate