6 Mayıs 2013 iddaa tahminleri

Kod                                Tahmin
509 Sunderland – Stoke = 1   1,80
Yorum=Geçen hafta deplasmanda kötü oynayıp farklı kaybeden Sunderland bu hafta evinde ligin 11. sırasında bulunan Stoke’yi konuk ediyor.İngiltere’de lig bitmesine bu maçtan sonra 2 hafta kalacak.Düşme hattında ince hesaplar yapılıyor.Wiganın maç eksiği olması ve bu hafta kazanması lige büyük bir seyir getirdi.Ev sahibi Sunderland’da önemli orta saha oyuncusu Sessegnon cezalı.Stoke’de ise 3 tane as defans oyuncusunun durumu maç saatinde belli olacak.Bunlardan eğer ki 2’si oynamaz ise Sunderland farklı kazanabilir diye düşünüyorum.

510 Benfica – Estoril = VAR   1,70
Yorum=Hafta sonu Porto’nun kazanmasıyla ligde puan farkı maç fazlasıyla 1’e indi.Benfica açısından mutlak ve mutlak kazanılması gereken bir karşılaşma.Çünkü Porto ile maçları var.Deplasman takımı Estoril ise kolay gol bulabilen bir ekip.Ayrıca onlarında Avrupa Kupalarına katılma şansı bulunuyor.Ben ev sahibinin oranını cazip bulmuyorum ve karşılıklı gol seçeneği gayet mantıklı duruyor.

497 Start – Molde = VAR       1,40
Yorum=Start lig başladı başlayalı evinde iyi maçlar çıkartıyor,Molde ise lige istediği gibi bir başlangıç yapamadı ve 1 puanla son sırada yer alıyorlar.Bana göre kötü oynadıkları söylenemez.Geçen hafta yenildikleri maça ortaklardı.Ondan öncede deplasmandaki maçı anımsayacak olursak tabiri caizse Odd grenland takımı ellerinden zor kurtuldu diyebiliriz.Ben bu karşılaşmada iki takımında skora katkıda bulunacağını düşünüyorum.

501 AIK Stockholm – Göteborg = 0-2 (ç)  1,38
Yorum=Oranı görünce şaşırmadım desem yalan olur.Gerçekten ilginç bir oran açıklanmış iddaa açısından.Performans açısından bakacak olursak AIK Stockholm ligde iyi bir durumda değil.Göteborg ise tam tersi ligi domino eden bir takım görüntüsünde.AIK ‘ye birde ölüm haberi eklenmiş durumda olduğu gözüküyor.As kalecileri hayata gözlerini yummuş.Bu olayın takımda olumsuz etki yaratacağını ve morallerin gayet düşük olduğu bilgisini aldım.Ben bu karşılaşmada Göteborg’un yenilmeyeceğini düşünüyorum.

508 Sassuolo – Padova = 1    1,45
Yorum=İtalya Seri B de lider durumda bulunan ve bunu korumaya çabalayan Sassuolo evinde ligin orta sıralarında bulunan Padova’yı ağırlıyor.Ev sahibinde ve deplasman takımında önemli eksikler bulunuyor.Ancak ben Sassuolo’nun kalan fikstürünü ve alttan gelen takımları düşünerek bu karşılaşmada kazanacağı ve Seri A’ya çıkmayı hemen hemen garantileyeceğini düşünüyorum.

492 Sligo Rovers – Derry City = VAR   1,60
Yorum=Lige fırtına gibi başlayan son haftalarda frene basan ev sahibi son haftalarda iyi sonuçlar alarak liderliği ele geçiren Derry City’i ağırlıyor.Sligonun bu maçla birlikte lige döneceğine inanıyor ve Derry ninde maçta skor üreteceğini düşünüyorum.Tercihim karşılıklı gol var seçeneğinden yana olacak.

488 Yeovil – Sheffield Utd. = 1     2,10
Yorum=İngiltere 1.lig playy off rovanş maçına çıkacak ev sahibinde önemli eksik bulunmuyor.Sheffield Utd de ise 2 eksik var.Yeovil’in saha ve seyirci avantajıyla birlikte bir adım önde olduğunu düşünüyorum.

Sürpriz maç
498 Gefle – Kamlar = 2/2   4,50

0 Yorum "6 Mayıs 2013 iddaa tahminleri"

Yorum Gönder

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate