5 Mayıs 2013 iddaa tahminleri

Kod                                 Tahmin
360 Ankaragücü – Denizli = 2    1,80
Yorum=Küme düşmesi kesinleşen ev sahibi düşme hattına yakın bulunan Denizlispor’u ağırlıyor.Geçen hafta Urfa ile berabere kalarak Denizlispor beni baya şaşırttı.Ancak bu maçı kazanmak zorundalar.Çünkü son hafta evinde oynayacak olsa da Bucaspor ile oynayacak.O yüzden ben bu karşılaşmada Denizlinin kazanıp küme düşme hattından uzaklaşacağına inanıyorum.

398 Manchester Unided – Chelsea = 0-2 (ç)  1,43
Yorum=Chelsea adına önemli bir mücadele olacak.Çünkü ligi 3.sırada bitirmek ve şampiyonlar ligine direkt katılmak istiyorlar.Manchester da haftalar öncesinden şampiyonluğunu ilan etmiş durumda.Manchester da Wellbeck forma giyemeyecek.Chelsea’da ise sakatlık veya cezalı bulunmuyor.Her ne kadar derbi maçı olsa da ben bu karşılaşmada Chelsea’nin bir adım önde olduğunu ve yenilmeyeceğini düşünüyorum.

415 Hamburg – Wolfsburg = 1    1,95
Yorum=Hamburg adına belkide Avrupa elemelerine katılma adına sezonun maçı desek yanılmayız herhalde.Eğer bu maçı kazanmayı başarırlarsa kendilerini bir anda yukarı sıralarda görecekler.Wolfsburg ise ligin orta sırasındaki takım olarak göze çarpıyor.Hamburg un bu karşılaşmayı kazanacağı düşünüyorum.Alternatif olarak da Var seçeneği tercih edilebilir.

406 Zaragoza – Valleceno =  1   1,85
Yorum=Ligin sondan 2.sırasında bulunan Zaragoza evinde ligin orta sıralarında bulunan Valleceno’yu ağırlıyor.Zaragozayı rakiplerine oranla kalan fikstürünü ligde kalma adına iyi buluyorum.Bu maçta onlardan bir tanesi.Valleceno ise dengesiz sonuçlar alan bir takım.Onlarda küçük şansı olsa da Avrupa Ligine katılma çabası içindeler.Ben bu karşılaşmada ev sahibinin kazanacağını ve hazır rakiplerinin puan kaybettiği haftada avantajlı bir konuma geleceklerine inanıyorum.

465 Barcelona – R.Betis = VAR   1,60
Yorum=Hafta içi Münih’e kendi sahasında 3-0 ile boyun eğen Barcelona,ligde Avrupa kupalarına gitmeye aday Betis ile oynuyor.Barcelona’da Puyol ve Masceranonun sakatlıkları devam ediyor.Fabregas’ta bu karşılaşmada cezası sebebiyle oynamayacak.Messi ise kanımca oynar diye düşünüyorum.Betis’te ise 2 oyuncu cezalı.Bu karşılaşmada şüphesiz Barcelona’nın kazanacağını düşünüyorum.Ancak oran açısından VAR seçeneği daha cazip duruyor.

379 Parma – Atalanta = 0  1,90
Yorum=Düşme hattından biraz uzakta bulunan iki ekibin maçında iddaa’nın da ön plana çıkardığı beraberliğe katılıyorum.

335 Ajax – Willem II = 1 (2h)    1,45
Yorum=Şampiyonluğunu ilan etme maçına çıkan Ajax’ın ligden düşmesi hemen hemen kesinleşen Willem ‘i farklı yeneceği inancındayım.

468 Pacos Fereira – Sporting Lizbon = VAR 1,65
Yorum=Son haftalardaki performansa bakarsak iki takımda gayet formda gözüküyor.Açıkçası beni bu ligde Lizbon olağanüstü çıkışıyla baya şaşırttı.Pacos içinse bu maçı kazanıp Braga ile arasındaki puan farkını açmak isteyecektir.Karşılıklı filelerin havalanacağını düşünüyorum.

350 Sion – Basel = 2    1,75
Yorum=Hafta arası İngiltere’de Chelsea’ya elenen Basel,ligdede 4.cü sırada bulunan Sion deplasmanına konuk oluyor.En yakın takipçisi Grasshoppers da dün kazandı ve puan puana getirdi.Bundan sonra Basel tamamıyla lige konsantre olacağını düşünüyorum ve tercihim Basel’den yana olacak.

384 Eskişehir – Beşiktaş = 0-2 (ç)   1,30
Yorum=Ligde bir amacı kalmayan Eskişehir evinde,Avrupa kupalarına katılma şansını sürdüren Beşiktaş’ı ağırlıyor.Ben Eskişehirspor teknik direktörü Ersun Yanal’ın hafta içi oynanacak önemli Türkiye Kupası rovanş maçını düşünerek rotasyona gideceğini düşünüyorum.Beşiktaşın avantajlı olduğunu ancak beraberlik ihtimalinin de ihmal edilmemesi gerektiğini düşünüyorum.

355 Anderlecht– Standard Liege = 1   1,65
Yorum=Bu şampiyonluk grubunda 6 maçta sadece 1 kez kazanan Anderlecht takımı tüm otoriteleri şaşırttı.S.Liege ise şampiyonluk grubunda iyi gidiyor.Ancak artık Anderlecht’in fire vereceğini düşünmüyorum.Bu maçı kazanıp ipleri eline alacağını düşünüyorum.

Sürpriz Maçlar
457 Karabük – G.Antep = 0   3,20

452 Sevilla – Espanyol = 0  3,50

354 Amkar – Lokomotiv Moskova = 1  2,70

377 Lazio – Bologna = 1 (h)   2,65

6 Yorumlar "5 Mayıs 2013 iddaa tahminleri"

  1. Bugünkü tahminlerin harika hocam

    YanıtlaSil
  2. tebrik ediyorm gerçekten beklediğimden iyi bir site olmuş tahminlerde gayet başarılı dünde iyiydi bugünde süper benim görüşüm sakın bu işi bırakma kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, saolasın kardeşim yok zaten bırakmayı hiç düşünmedim elimden geldiğince doğru tahminlerde bulunmaya çalışıyorum yeterki hep birlikte kazanalım.

      Sil

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate