23 Mayıs 2013 iddaa tahminleri

Kod                                               Tahmin
585 Hoffenheim – Kaiserslautern = 1   1,85
Yorum=Almanya liginde playy out ilk maçında 1.ligi 16.sırada tamamlayan Hoffenhaim evinde 2.ligi 3.sırada tamamlayan Kaiserslautern’i ağırlıyor.Hoffenhaim’in evinde iyi mücadele ettiğini düşünüyorum.Eksiklerine rağmen saha ve seyirci avantajını ilk maçta iyi kullanacağına inanıyorum.

564 Jyvaskyla – Kups = 1     2,20
Yorum=Finlandiya liginde son sırada bulunan Jyvaskyla orta sıralardaki Kups’u ağırlıyor. Jyvaskyla’nın henüz galibiyeti olmamasına rağmen iyi maçlar çıkardığına inanıyorum. Rakibi de 3 maçtır iyi sonuçlar alıyorlar.Ancak bu karşılaşmada ben ev sahibinin şanssızlığını kırıp kazanacağı inancındayım.

566 Rops – İnter Turku = 0-2 (ç)  1,27
Yorum=Geçen hafta deplasmanda Kups’a kaybeden Rops bu haftada evinde Vps ile berabere kalan İnter Turku’yu konuk ediyor.Bu karşılaşmada İnter Turku’yu bir adım önde görmeme rağmen bazı maçlarda zevksiz bir futbol ortaya koydukları için yenilmeyeceğini düşünüyorum.Alternatif olarak da 2.5 gol altı seçeneği mantıklı duruyor.

573 Atvidaberg – Mjallby = 1  2,00
Yorum=Birazda şansıyla geçen hafta Malmö’den 1 puan alan Mjallby elinden Norkoping’i kaçıran Atvidaberg’e konuk oluyor.Lige baktığımızda Mjallby’ın iyi sonuçlar aldığını görüyoruz.Fakat şans genelde onların yanında oluyor.Ev sahibinin iyi bir futbol oynadığını çok rahat söyleyebilirim.Zaten Norkoping maçında da baya üstünlerdi.Bu karşılaşmada tercihim Atvidaberg’den yana olacak.Alternatif olarak da Var seçeneği ideal duruyor.

584 Gent – Standard Liege = 0-2 (ç)    1,33
Yorum=Belçika Liginde Avrupa ligine katılma adına final mücalesi ilk maçı oynanacak. Rövanşlı karşılaşma olduğunu unutmayalım.Ancak Standart Liege’de ciddi bir performans yükselişi söz konusu. Bunu şampiyonluk grubunda daha net gördük.Yani hiçbir zaman maçtan kopmuyorlar.Gent ise ligi alt sıralarda bitirmesi rağmen onlarda Avrupa Ligi grubunda iyi bir reaksiyon gösterdi.Ancak ben bu karşılaşmada konuk takımın rövanş maçı için avantajlı bir skor alacağını düşünüyorum.

586 Twente – Utrecht = 1   1,50
Yorum=Hollanda’da Avrupa ligine gitme adına ilk maç oynanacak.Twente Groningen’i saf dışı bırakmıştı.Utrecht’de Heereeven’i elemişti.İki ayaklı oynanacak mücadelenin ilk ayağında ev sahibi Twente’nin kazanacağını düşünüyorum.

582 Sparta Rotherdam – Roda = 0-2 (ç)    1,27
Yorum=Hollanda’da da diğer maçlarda playy out maçları olacak.Rotherdam önceki turda 2.ligde de beraber mücadele ettiği Helmort’u elemişti.Roda ise 2.lig takımlarından Go Ahead takımını saf dışı bırakmıştı.Roda’nın küme düşeceğine inanmıyorum.Zaten buralara da nasıl dahil oldular bir türlü çözemedim.Roda’nın ilk maçta iyi bir skor alacağını düşünüyorum.

0 Yorum "23 Mayıs 2013 iddaa tahminleri"

Yorum Gönder

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate