18 Mayıs 2013 iddaa kuponları

Kasa Kuponu
189 Freiburg – Schalke = 0-2 (ç)   1,30
240 Villereal – Girona = 1  1,40
217 Getafe – Valencia = 0-2 (ç)  1,08
246 Montpellier – Lille = 0-2 (ç)  1,17
                                         T.Oran = 2,29
İdeal Kupon
189 Freiburg – Schalke = 0-2 (ç)   1,30
217 Getafe – Valencia = 2   1,60
240 Villereal – Girona = 1  1,40
246 Montpellier – Lille = 2   1,85
                                         T.Oran = 5,38
Muhtemel Kupon
188 E.Frankfurt – Wolfsburg = 1  1,60
254 Troyes – Bordeaux = 1   1,95
235 Servette – Young Boys = 1  2,20
239 Ponferradina – Numancia = 1   1,70
209 Sassuolo – Livorno = Var   1,45
                                         T.Oran = 16,91
Para Kuponu
240 Villereal – Girona = 7+  18,00
226 Galatasaray – Trabzon = Skor 0:0   13,00
254 Troyes – Bordeaux = 1/1   3,45
235 Servette – Young Boys = 1/1  3,75
                                         T.Oran = 3,027,00

14 Yorumlar "18 Mayıs 2013 iddaa kuponları"

  1. kolay gelsin... Günlük her kuponunu takip ediyorum kardeşim bugünkü kasa kuponuna yüklü basmak istiyorum ne kadar güveniyorsun bu kupona ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Walla dün yorum atamadım hocam giremedim o yüzden kuponda geldi yani bugün bişey yazsamda tutan kupon hakkında bişi ifade etmez zaten güven açısından herkez yüksek girdiği için gelebilitesi yüksek maçları yazıyorum ancak kesinlik açısından birşey söyleyemem zaten dünde aynı şekilde söylemezdim

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Eger yanlış hatırlamıyorsam bundan 2. Sene önceydi bir arkadaşımla beraber ortak bir kupon yaptık 3 tane beraberlik maçımız var toplam oran 27 ve çok güveniyoruz maclara yüklü bir miktarda kuponumuzu yatırıyordum o esnada iddaa makinesindeki arkadas bu maclardan bir tanesi mbs 4 dedi ve birtane daha mac ilave etmemizi istedi bizde garanti mac olsun diye o esnada chalse fa kupasında kendi evinde İngiltere 2.lig champis takımlarından biri ile evinde oynuyordu chalsea 1.05 oran rakibinin 12.50 oranı vardı bizde otamatik olarak direk ms1 oynadık derken hakikaten 3 tane beraberliğimiz geldi ama 1.05 oranla garanti dediğimiz mac chalsea evinde berabere kalınca kuponumuz yattı onun için futbol tamamen bilgininde ötesinde şanstır.. Herkese bol sans iyi bir hafta olması dileği ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyw üstad konuyu çok güzel açıklamışsın dün yoktum saol iyi bir hafta sonu olsun herkeze sanada bol şanslar

      Sil
  4. usta yarın birlikte 5 6 maçlık var kuponu yapıp sistemli yüklü girelim mi ne dersin ? arkadaşlar katılanlar olacaksa ustamızın dediği saatte burda olalım iddaya vurgun yapalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugünkü programda oran açısından baya sıkıntılı gördüm varlara çıkan oranlar inanılmaz derecede düşük usta tahminleri yolladım :)

      Sil
  5. buraya giren arkadaşlar usta şu an görünmesede birlikte kupon yapalım mı ne dersiniz ? Sağlam bir kupon olsun gidip misli oynayalım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Varmi kardeş kafanda maçlar. usta bugün gelmedii

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. yayınladım üstad aynen geç kaldı bugün k.bakmayın

      Sil
  6. Arkadaşlar kusura bakmayın dün giremedim bugün yazabiliyorum hemen geliyor tahminler bol şanslar herkeze :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate