11 Mayıs 2013 iddaa tahminleri

Kod                                 Tahmin
168 Aston Villa – Chelsea = 2  1,70
Yorum=2 haftadır kazanan Aston Villa bu haftada sahasında güçlü Chelsea’yı ağırlıyor. Aston Villa bu kazandığı 2 haftada büyük ölçüde ligde kalmayı garantiledi.Ne kadar son hafta Wigan deplasmanına çıkacaklarsa da ben Wigan’ın Arsenal’ı yeneceğine ihtimal vermiyorum. Yani ligde kalmayı garantilediler.Chelsea açısından ise puan kaybetmeleri halinde sıkıntı yaşayabilirler.Çünkü onlarda 3.sıra için baya savaştılar.Doğrudan şampiyonlar ligine katılma hesapları yapıyorlar.Takım adına da iyi haberler geliyor.Obi Mikel olsun Lampard olsun oynayabilecekler.Benim görüşüm Chelsea’nın maçı kazanacağı yönünde olacak.

186 Hoffenheim – Hamburg = 1  1,75
Yorum=Ligde düşme hattında bulunan ve en kötü playy outlara kalmak isteyen Hoffenheim takımı evinde Avrupa kupalarına gitme çabasında olan Hambug’u ağırlıyor.Hoffenheim için tahmin ediyorum ki her şey henüz bitmedi.Geçen haftada bunu 2-0 geriden gelip 1 puan alarak kanıtladılar.Hamburg ise geçen hafta önemli bir avantajı berabere kalarak geri tepti. Evinde iyi sonuçlar alan Hoffenheim’in bu ölüm kalım maçında kazanacağını düşünüyorum.

189 Schalke – Stuttgart = 1   1,25
Yorum=Ligde dolu dizgin giden Schalke evinde,ligde bir amacı bulunmayan Stuttgart’ı ağırlıyor.Schalke açısından ise Şampiyonlar ligi elemelerine gitmeyi garantileme adına önemli bir mücadele.Son hafta oynayacakları Freiburg deplasmanına da böylece daha rahat giderler diye düşünüyorum.Tercihim ev sahibinden yana olacak.Ne kadar oran açısından cazip gelmese de maç tamamlamak adına düşünülebilir.

220 Valladolid – Deportivo = 0-2 (ç)  1,33
Yorum=Ligde 40 puanla 13.sırada bulunan Valladolid evinde , 32 puanla ateş hattında bulunan Deportivo’yu ağırlıyor.Valladolid geçen hafta R.Madrid’e karşı fena oynamadı ama puan alamadılar.Bu haftada zor bir mücadeleye çıkacaklar.Deportivo ise 3 haftadır berabere kalıyor.Geçen haftada Atl.Madrid’den 1 puan almasını bildiler.Bu karşılaşmada da Deportivo’nun yenilmeyeceğini düşünüyorum.Sistem kuponlarına da beraberlik ihtimalini öneriyorum.

254 Ajaccio – Troyes = 0-2 (ç)  1,42
Yorum=Ligde düşme hattında bulunan Troyes,düşme hattından 5 puan uzakta olan Ajaccio deplasmanına konuk oluyor.Ajaccio’nun fikstür açısından ligle ilgili bir problem yaşayacağını düşünmüyorum.Troyes açısından da zorlu 3 maç var önlerinde.Ancak bu karşılaşmadan puan çıkaramazlarsa bir nevi Fransa 2’ye merhaba bile diyebilirler.O yüzden ben Troyes’in bu kritik karşılaşmada bir adım önde olduğunu düşünüyorum ve kaybetmeyeceğine inanıyorum.

255 Bastia – Montpellier = 1  2,00
Yorum=Düşme hattının biraz uzağında bulunan Bastia evinde ligin orta sıralarında bulunan Montpellier takımını ağırlıyor.Oyun anlayışı olarak diğer takımlardan farklı bir stratejisi olan Bastia takımının ligde bir amacı bulunmayan Montpellier’i yeneceğini ve bitime 2 hafta kala ligde kalmayı matematiksel olarak da garantileyeceğini düşünüyorum.

241 Academica – Pacos Fereira = 2   2,10
Yorum=Geçen hafta Pacos takımı önemli bir galibiyet aldı ve sıralamadaki rakibi Braga’nın işini biraz daha zorlaştırdı.Bu haftada ligin düşme hattından birazcık uzak olan Academica deplasmanına konuk oluyorlar.Academica ise 2 haftadır kazanarak bir nebzede olsa ligde rahatladı.Son haftaki maçları da orta sıradaki Nacional ile oynayacak.Bana göre Academica adına bir sıkıntı yok.Pacos içinse bu maçı kazanamazlarsa son hafta Porto ile oynayacaklar.Yani muhtemelen şampiyonlar ligi hayal olacak.Çünkü Porto’da şampiyonluk mücadelesi veriyor.O yüzden ben bu karşılaşmada Pacos’un kazanıp yerini garantileyeceğini düşünüyorum.

268 Porto – Benfica = 1   1,75
Yorum=Benfica pazartesi günü Estoril ile berabere kalarak işleri buraya getirdi.Yani kendi etti kendi buldu.Aradaki fark bir anda 2 puana inmiş durumda.Porto’da kendini bu maça bilemiş gözüküyor.Şampiyonluk maçı da diyebiliriz.Ben Porto’nun ezeli rakibi Benfica’yı kendi saha ve seyirci avantajıyla yenip şampiyonluk adına önemli bir adım atacağını düşünüyorum.

172 Volga – Alania = 1   1,60
Yorum=Ligden düşmesi kesinleşen Alania,Volga deplasmanına konuk oluyor.Açıkcası ev sahibine verilen oran beni birazcık şaşırttı.Volga açısından bakarsak eğer çok kritik bir mücadele olacak.Çünkü fikstürleri bundan sonraki haftalarda baya zorlaşıyor.Hazır rakiplerinin de muhtemel puan kaybedecekleri bu haftada Volga’nın kazanacağını düşünüyorum.Oranda gayet cazip duruyor.

175 Empoli – Cittadella = 1   1,45
Yorum=İtalya Seri B’de 4.sırada bulunan ve playy off ların olmasını sağlayabilecek tek takım olan Empoli evinde 16.sırada bulunan ve playy outlara yakın olan Cittadella’yı konuk ediyor.Bu karşılaşmada ev sahibi Empoli’nin son haftayı da hesaba katarak kazanacağını düşünüyorum.

174 Bari – Cesena = 0   1,70
Yorum=İddaa’nın da beraberliği ön planda tuttuğu karşılaşmanın berabere biteceğini düşünüyorum.Tabi ki hiçbir şeyin garantisi olamaz.

160 Dodmund II – Hallescher = 1  1,65
Yorum=Düşme hattından kurtulmaya çalışan Dodmund II evinde düşme hattının biraz uzağında bulunan Hellescher takımını ağırlıyor.Ev sahibinin kazanacağını düşünüyorum.

0 Yorum "11 Mayıs 2013 iddaa tahminleri"

Yorum Gönder

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate