31 mayıs 2013 iddaa tahminleri

Kod                                Tahmin
108 Östers – Göteborg = 2  1,80
Yorum=İsveç’te düşme potasında bulunan Östers evinde şampiyonluk mücadelesi veren Göteborg’u ağırlıyor.Ev sahibi Östers 6 haftadır galip gelemiyor.Göteborg ise geçen hafta 120 dakikası berabere tamamlanan kupa maçında Djurgarden’i penaltılarla geçti ve İsveç kupasını kazandı.Rakibine oranla daha istekli oynayan ve şampiyonluk mücadelesi içinde olan Göteborg’un kazanacağını düşünüyorum.

107 Hatay – Fethiye = 1   2,30
Yorum=Tabiî ki bu karşılaşmanın tarafsız sahada oynanacağını ve kazananın Ptt 1.lige yükseleceğini unutmamak lazım. Hatayspor önceki turlarda Tokat ve Bayrampaşa’yı eledi.Fethiye ise İnegöl’ü ve Yeni Malatya’yı elemeyi başardı.Yeni Malatya maçında şansları olduğunu düşünüyorum.Rakibine göre daha iyi mücadele eden Hatay’ı bu karşılaşmada bir adım önde görüyorum.Alternatif olarak da istatistiklere göre karşılıklı gol seçeneği mantıklı duruyor.

113 Bordeaux – Evian TG = 0-2 (ç)  1,52
Yorum=Ligin son haftasında karşılaşan iki ekip şimdide kupa finalinde karşı karşıya geliyor. Ligdeki müsabakayı sahasında Bordeaux 2-1 kazanmıştı.Bu maç tarafsız sahada oynanacak. Maçın kupa dışındaki önemi ise kazanan takım Avrupa Kupasına direkt katılacak.Bu karşılaşmada Evian’ın kaybetmeyeceğine inanıyorum.

103 Haka – Pk-35 = 1   1,75
Yorum=Finlandiya’da deplasmanda bir türlü istediği puanları toplayamayan Haka evinde son 3 haftadır kaybeden Pk-35’i ağırlıyor.Evinde daha iyi mücadele eden Haka’nın bu hafta kazanıp üst sıralardan kopmayacağını düşünüyorum.Oranda cazip gözüküyor.

101 Danimarka U21 – İrlanda U21 = 1   1,70
Yorum=Avrupa U21 turnuvası başlamasına az bir süre kalırken Danimarka ile İrlanda önemli bir hazırlık maçı yapıyor. Danimarka’nın kalitesiyle maçı kazanmaya yakın görüyorum.

106 Türkiye – Slovenya = 1   1,60
Yorum=Hazırlık maçında milli takım bazında işler yolunda gitmeyen iki takım karşılaşıyor. Türkiye geçen Letonya’ya karşı oynadığı maçta da defansın olağanüstü hataları sayesinde 3 tane gol yedi.Tabii ki bunlar hazırlık karşılaşması.Ancak geleceği görme açısından da önemli diye düşünüyorum.Slovenya ise gruptan çıkma adına İzlanda karşısında çok önemli 3 puanı alamadı.Bu maçtan sonrada İzlanda ile deplasmanda oynayacaklar.Türkiye’nin Slovenya’dan daha kaliteli bir takım olduğunu düşünüyorum.Birçok eksiği olmasına rağmen bu maçı kazanacaklarına inanıyorum.

119 Figueirense – S.Recife = 1   1,65
Yorum=Lige iyi bir başlangıç yapan Figueirense geçen hafta galip gelen Recife’yi ağırlıyor. Bu yıl gol yolların pek sorun yaşamadığını gözlemlediğim ev sahibinin kazanacağını düşünüyorum. 

746 Banvit – Anadolu Efes = 1    1,70
Yorum=Hafta arası oynanan maçta Efes’i deplasmanda yenme başarısını gösterip seride durumu 1-1’e getirmeyi başaran Banvit bu kez de rakibini evinde konuk edecek.Bu karşılaşmada da Banvit’in 2,5 handikabını aşacağına inanıyorum.

0 Yorum "31 mayıs 2013 iddaa tahminleri"

Yorum Gönder

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate