21 Aralık 2017 iddaa kuponları

İdeal kupon
504 Eibar – Girona = Var    1,50
508 Gent – Charleroi = Var    1,60
509 Ascoli – Pescara = 1-0 (ç)   1,45
512 Cittadella – Carpi = 1-0 (ç)   1,03
                                   T.Oran = 3,58

Muhtemel kupon
513 Empoli – Brescia = 1     1,40
516 Salernitana – Foggia = 1    1,80
507 Royal Antwerp – Lokeren = 0-2 (ç)   1,87
515 Novara – Perugia = 1-0 (ç)    1,29
                                   T.Oran = 6,07

Muhtemel kupon II
523 Alaves – Malaga = 0    2,90
515 Novara – Perugia = 1    2,25
509 Ascoli – Pescara = 1    2,65
506 Numancia – Sevilla B = 0-2 (ç)   1,73
                                   T.Oran = 29,91

Sürpriz kupon
515 Novara – Perugia = 1/1   4,25
523 Alaves – Malaga = 0/0    4,25
507 Royal Antwerp – Lokeren = 2/2   8,25
                                   T.Oran = 149,01


Genel Yorum
            Değerli basın mensupları; Bugün maç yorumu yapamadım. Yani ekstradan yorum yapmadım. Zaten okumayı pek fazla sevmeyen bir ülkeyiz. Her neyse genelleme yani genel bir analiz yapmak istiyorum. Zor bir gün. İddaa programına göz gezdirdiğim zaman az maç gördüm. Genelde 2.lig maçları ağırlıklı. Yani hal böyle olunca da çok fazla istatistik bilgi toparlanması kolay olmuyor. Biliyorum oynadığım kuponlar ile sitedeki kuponlar farklılık gösteriyor. Ama yapacak birşey yok. Ben banko oynamayı sevmiyorum. Oynamadığımdan da gelme olasılığı yüksek.
Maçlara geçecek olursak, sadece birkaç maçı yorumlayacağım. Eibar karşılaşmasında ilk Eibar galibiyetini düşünüyordum fakat kararım değişti. Girona da boş takım değil. Karşılıklı golü daha mantıklı geldi. Gent maçıda aynı şekilde kg-var gözüküyor. Ascoli maçında ilginç bir hata var. Yada bilerek öyle çıktı oranlar. Yani Perugia galibiyetine yönlendirme yapılmış. Ben tersi olabileceği inancındayım. Son olarak da Cittadella artık bi zahmet kazansın yada berabere kalsın diyorum. Kasa düşünenler ilk kupon olma ihtimalini yükselttim. Ama dediğim gibi 2.lig maçları var. Yani şikesi bol bir gün olabilir.
Novara’da evinde avantajlı gözüküyor. Lokeren de bir sürpriz yapabilir. Ayrıca ispanya 2.ligi’de sürprizli olabilir. Malaga maçı da beraberlik kokuyor. Yukarıda da bahsettiğim gibi zor bir gün olacak. Yani çok fazla basmanızı önermem.

Hayatınızda gülücük eksik olmasın. :D

0 Yorum "21 Aralık 2017 iddaa kuponları"

Yorum Gönder

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate