5 Ağustos 2018 iddaa tahminleri


135 Galatasaray – Akhisarspor = Var   1,50
Yorum= Süper kupa mücadelesinde geçen sezonun şampiyonu Galatasaray ile Türkiye kupasını kazanan Akhisarspor Konya’da karşı karşıya gelecek. Galatasaray’dan başlamak gerekirse genel anlamda kadrolarını koruduklarını gözlemliyorum. Çok fazla kayıp vermedikleri gibi forvete önemli bir takviye yaptılar. Her ne kadar kiralık olarak gelse de Henry Onyekuru Belçika liginde önemli işler yaptı. Ayrıca kiralık olarak geçen sezon mücadele eden Nagatomo’yu da kadrosuna katmayı başaran Aslanlar avantajlı gözüküyor. Akhisar takımından bahsedecek olursak, geçen sezon oldukça iyi işler çıkarıp Türkiye kupasını kazanmayı başarmışlardı. Yine onlarda çok fazla kayıp vermediler. Josue transferi de oldukça önemli olduğunu düşünüyorum. Bu takımda iyi işler çıkaracaktır. Her ne kadar Galatasaray takımı bir adım önde gözükse de bu tip tek maçlarda farklı havalar meydana çıkabiliyor düşüncesi ile temkinli yaklaşarak karşılıklı gol seçeneğini daha mantıklı buluyorum.

555 Royal Excel Mouscron – Club Brugge = 2    1,30
Yorum= Belçika Liginde 2.hafta müsabakasında Mauscron takımı evinde Club Brugge’yi ağırlıyor. Ev sahibi Mouscron takımı geçtiğimiz sezon ligi aşağı sıralarda tamamlamıştı. Kadro yapısı yani bir nevi takımı küme düşmekten kurtaran skorer isimlerin satıldığını söylemekte fayda olduğunu düşünüyorum. Bunların yerine alınan oyuncuların yetersiz olduğu kanısındayım. Yani bu sezon onları oldukça zor bir lig bekliyor. Son maçta da Oostende deplasmanında 2-1 yenildiler. Bunun haricinde zaten geniş bir kadro yapısına sahip olmamalarına rağmen 2’de kırmızı kart yiyerek bu maçı daha da zora soktular. Son şampiyon Club Brugge takımı ise lige iyi bir başlangıç yaptı. Sahasında Eupen’i 5-2 ile geçmeyi başardılar. Bu sezonda lig adına oldukça favori olduklarını düşünüyorum. Tabii lig biraz daha oturması gerekiyor. Her neyse sonuç olarak Club Brugge’nin bu karşılaşmada hata yapmayacağını ve kazanacağını düşünüyorum. Bu maç günün kalesidir.

481 Aberdeen – Rangers = Var   1,45
Yorum= İskoçya Liginde Aberdeen takımı evinde Rangers’i konuk edecek. Henüz iki takım adına da lig yeni başlıyor. Ev sahibi Aberdeen takımını incelediğimde Avrupa Liginde Burnley’e karşı iki karşılaşmada iyi direndiğini düşünüyorum. Her ne kadar üst düzey bir rakip olsa da zaman zaman kafa kafaya mücadele etmeleri gerçekten şaşırttı. Gerçi olmadı ama önemli bir mücadele örneği gösterdiler. Acaba dedirttiler. Rangers’i de Osijek karşısında izleme fırsatı buldum. Her ne kadar iyi defans yaptılar gibi görünse de rakiplerinin becerisizlikleri onları bir üst tura çıkardı. Ayrıca onlarda iki karşılaşmada beklediğimden fazla pozisyon verdiler. İki takımı da genel anlamda incelediğimde karşılıklı gol seçeneği bir adım ön plana çıkıyor. İki ekipte gol ile başlar.

504 Young Boys – Zurich = Var   1,40
Yorum= İsviçre Liginde Young Boys takımı evinde Zurich’i konuk ediyor. Aslında bu karşılaşmadaki oranın biraz daha yüksek olması gerekirdi. Ancak bende bazen anlam veremiyorum. Geçen sezonun şampiyonu olan Young Boys takımı lige iyi bir başlangıç yaptı. Bu sezonda ben varım tarzında bir başlangıçtı bu. Oynadıkları 2 karşılaşmada da gol yemediler. Ancak bu sefer farklı olduğunu düşünüyorum. Çünkü Zurich’i belki de ilk kez bu kadar iyi görüyorum. Onlarda harika bir başlangıç yaptılar. Ofans hattı anlamında iyi olduklarını düşünüyorum. Bu sezon üzerine biraz daha koyarak gideceklerini tahmin ediyorum. Bu karşılaşmada iddaa yorumlarından da anlayacağınız gibi karşılıklı gol veya gollerin olacağı yönündeyim.

527 Tromsö – Haugesund = 2-3 gol    1,80
Yorum= Norveç Liginde 7.sırada bulunan Tromsö evinde 2 basamak üzerinde 5.sırada bulunan Haugesund’u ağırlıyor. Ev sahibi Tromsö bu sezon oldukça iyi işler çıkarıyor. Son maçı (Rosenborg deplasmanı) baz almaz isek eğer 3 maçını da kazandıklarını görüyoruz. Her ne kadar ofans hatları güçlü olsa da defansta sıkıntılar yaşadıkları ortada. Haugesund takımı ise son müsabakada Sandefjord’u 2.devrede bulduğu 4 golle geçmeyi başardı. Güzel bir geri dönüş olmuştu. Ancak bu sefer rakip daha iyi. Zor bir müsabaka bekliyorum. O yüzden genel anlamda 2,5 üstten ziyade toplam gol sayısının 2-3 gol aralığında kalacağını umuyorum.

546 Zemplin Michalovce – Slovan Bratislava = 2    1,40
Yorum= Slovakya Liginde Zemplin takımı evinde Slovan Bratislava’yı konuk ediyor. Ev sahibi lige iyi bir başlangıç yapamadı. Ayrıca takımın iyi de bir hazırlık dönemi geçirmediğini görüyorum. Son 2 sezona da bakacak olursak oldukça iç açıcı bir durumun olmadığı ortada. Slovan Bratislava takımı ise lige gayet güzel bir başlangıç yaptı. Avrupa’da da yollarına devam ediyorlar. Rakipleri biraz güçlü olsa da tur adına şansları var. Her ne kadar kolay gözükse de bir deplasman maçı olduğunu unutmamak gerek. Bu karşılaşmada Slovan Bratislava zorlansa da 3 puanı alacak güce sahip.

528 Valerenga – Sandefjord = Var    1,45
Yorum= Norveç’den bir diğer karşılaşmada 9.sırada bulunan Valerenga ile son sırada bulunan Sandefjord arasında oynanacak. Normalde aynı ligden takımları ardı ardına yazma adetim yok. Ancak bültenin darlığı ve oranların yetersizliğinden dolayı bu karşılaşmayı koymayı seçtim. Ev sahibi Valerenga takımı önemli bir düşüş yaşıyor. Aldıkları kötü sonuçlar yüzünden puantajda baya bir gerilediler. Son maçta alınan farklı mağlubiyette moralleri oldukça bozdu. Sandefjord adına da farklı bir şey söylemek güç. Sürekli teknik direktör değişiyor. 6 puan ile son sıradalar. Buradan takımı kim kurtaracak ? Oran açısından bir maytap kokusu alıyor gibiyim. Yani sanki Valerenga maçı verecekmiş gibi duruyor. Yani normal şartlarda oynansa evinde kolay kolay kaybetmeyen bir Valeranga olur. Her neyse sonuç olarak iki ekipten de gol bekliyorum. Müsabaka inceldiği yerden kopar.

            Oldukça iyi bir bülten olmasına rağmen minimum bahis seçeneğinin hala düzeltilmemesi ve oranları gülünç olması şaşırtıyor. Eski yorumlarımdaki müsabakalardaki oranlara bakıyorum. İnanılmaz bir düşüş var. Genel itibari ile liglerin yeni başlaması ve de hafta arasında yine Avrupa müsabakaları olmasını dikkate alınız. Takımların performanslarını olumlu yada olumsuz yönden etkileyebilmektedir. Avrupa her zaman daha önemlidir. İddaa tahminleri adına iyi maçlar vermeye çalıştım. Bunları iddaa kuponlarında aynısını oynamak zorunda değilsiniz. Aklınıza kafanıza hangisi daha çok yatıyorsa, hangisinin gelme ihtimalini daha fazla hissediyorsanız ona oynayın. Buradan sadece fikir alın. İyi bir hafta sonu olması dileğiyle. Umarım her şey gönlünüzce olur.
Bu arada bizi İtalya’dan takip eden kullanıcılara da ayrıca teşekkür ediyorum.
Gerçi Türkçe olarak anlamazlar belki ama genel olarak takip eden herkese teşekkür ediyorum.
Herkese bol şanslar bol kazançlar.

0 Yorum "5 Ağustos 2018 iddaa tahminleri"

Yorum Gönder

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate