30 Nisan 2013 iddaa tahminleri

KOD                                   TAHMİN
409 R.Madrid – B.Dordmund = 1/1     2,00
Yorum=İki ekiptede önemli eksik görünmüyor.R.Madrid açısından Morinho açısından gerçekten çok zor bir karşılaşma olacağı kesin.Çünkü 4-1 lik bir skor var ortada.Ancak o 1 gol tur için her şeyi değiştirebilir.Dordmund takımıda çok iyi oynuyor.Ancak ben bu karşılaşmada R.Madrid’in taraftarınıda arkasına alarak baştan sona üstün götüreceğini düşünüyorum.Tercihim ilk yarı ve ikinci yarı R.Madrid galibiyetinden yana olacak.

401 Ujpest – MTK = VAR   1,55
Yorum=Son haftalarda Formda olan ev sahibi ligde üst sıralarda olan MTK’yı ağırlıyor.Mtk bu maçı kazanırsa liderle arasındaki puan farkı 5 e inecek ve lig bitimine 5 hafta kala ortak olacak.O yüzden Mtk takımını bir adım önde görüyorum.Ancak son haftalarda ve lig genelinde gol atmada pek sıkıntı yaşamayan ev sahibininde skora katkıda bulunacağını düşünüyorum.

406 Babelsberg – Dordmund II = 2,5 gol altı
Yorum=Çok zor gol olan bir lig olarak göze çarpıyor.Ben bu karşılaşmada 3 golün olmayacağı inancındayım.

Program açısından kısır bir gün olacak Herkeze bol  şanslar

17 Yorumlar "30 Nisan 2013 iddaa tahminleri"

  1. alta 50 lira bastım bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Sonun da yüzümüz güldü ama biraz da buruk :DD:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. kaybettiklermz olmasa daha fazla basacaktık bugün reale X/1 ve H1 oynadık geldi ama az neyse gelsin de az olsun:)) sen naptın yılmaz kardş var mı bişiler

      Sil
    3. Valla bendede yok bişi Madrid ilk yarı gelmedi takla attık :)

      Sil
    4. can sağlığı önümüzdeki maçlara bakacayız :)))

      Sil
  3. tebrik ederim dostum başarılar her ne kadar bugün kupon yapmış olmasamda :)

    YanıtlaSil
  4. Üstad handikaplı rel mı yoksa 1/1 mi gittim geldim üstad dedik 1/1 veriyorsa uyalım dedim üstada.)) saglık olsun becereksiz real o kadar net posizyonda bir tane gol olmadı ya.))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya üstad ilk yarıdan ataydı tutturcaktık ne güzel sağlık olsun önümüzdeki kuponlara bakıcaz :)

      Sil

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate