26 Nisan 2013 iddaa kuponları

 ideal kupon
122 Mersin id.yurdu – Antalya = 2     1,60
157 Estoril – Braga = VAR   1,60
160 R.Santander – Barcelona B = 1    2,00
(B)741 Olimpiakos – Anadolu Efes = ALT   1,70
                           Toplam oran=8,70

Sürpriz kupon
116 Silkeborg- Esbjerg = 1/1   4,00
120 Brann – Odd Grenland = 2/2    6,00
                       Toplam oran=24,00

43 Yorumlar "26 Nisan 2013 iddaa kuponları"

  1. Dostum emeğine sağlık Bugün dağıtalım artık ortalığı ne diyosun :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dostum dağıtalım artık :) :)

      Sil
    2. Valla triplere girdim yat yat nereye kadar zaten azer bülbül öldü müslüm gürses öldü ferdi desen çarpıldı :))))

      Sil
    3. :) :) inş tuttar bugünde hafta sonuna para çıkar :)

      Sil
    4. Aynen tek temennimiz bu biliyorsun sana güvenimiz tam:))))

      Sil
    5. eyw dostum saolasın :)

      Sil
  2. CLERMONT MACINI NEDEN CIKARDIGINIZI ÖGRENEBİLİRMİYİM ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basket maçı daha yakın geldi ancak isteyen clermontu koyabilir o maçta kafama yatıyo..

      Sil
  3. İYK 0 MS 1 OYNADIM CLERMONTA BAKALIM İNŞ YANILTMAZ :) BAYA MAÇTIR KAZANAMIYOR KAZANMALARI LAZIM AMA 1 DEN 0 BİTME İHTİMALİ YÜKSEK GÖRÜNÜYOR :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 0/1 güzel tercih sen yakalıyosun böyle oranları :) inş yazdığın gibi gelr :) bol şanslar

      Sil
    2. Teşekkür ederim , sizin maclardan yola çıkarak bende kendi çapımda tahmin yapıyorum :) sizede bol şanslar iyi günler

      Sil
    3. rica ederim saolasın iyi günler

      Sil
  4. Karşıyaka basket 1den1 100 misli girelim bakalım :)

    YanıtlaSil
  5. canlı izlediğin macada basmak başka oluyor :)

    YanıtlaSil
  6. usta kasa kuponu olur mu bugüne ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta sonu daha net olur ama bu kupon fena kupon değil yanlarına 0 ekleyerek yapabilirsin çifte şans olarak bol şanslar

      Sil
    2. usta bana acil para lazım da şu kupon nasıl olmuş kasa kuponu olarak ? Estoril – Braga
      1,5 Altı / Üstü : 1,5 Üstü
      Oran : 1.15157

      Leicester – Watford
      1,5 Altı / Üstü : 1,5 Üstü
      Oran : 1.05

      Heerenveen – AZ Alkmaar
      Karşılıklı Gol Var mı? : Var
      Oran : 1.30

      Sil
    3. nraga maçıyla heereeven maçına katılıyorum hocam diğer maçta inş tutar bol şanslar

      Sil
  7. teşekkür ederim bol şanslar yılmaz bey :) bu arada hep maç olmasın birgünde muhabbet edelim takip edenler olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saolun.. tabiki.. ben genelde burlarda oluyorum ederiz :)

      Sil
  8. 1 sayı ile çok koyuyor be .....

    YanıtlaSil
  9. Dostum babayı yedik :):):) Temiz Bıcak Varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla patetes olduk ya :) hep ters geldi maçlar

      Sil
    2. Valla temiz bıcak olsa intehar edecem yeter ulan bu ney :))))) yarın da tutturamassam harbiden kafayı yiyeyecem:D

      Sil
    3. Aman ha dostum yarın banko olsun tahminlern :))) bolca kupon hazırla banko süpriz ama bankolar bankonun kralı olsun

      Sil
    4. tamam dostum yarına güzel maçlar yakalıcaz inş :) :)

      Sil
    5. inşlh. dostum :))) ölüm kalım meselesi oldu artık:D

      Sil
  10. Üstad HELP HELP))) idda kesin bizim siteyi öğrendi ters gidiyor bişeyler ))) sabah sohbet etmiştik oranlar ile ilgili bu oran konusu hakikaten bende korkulu rüya oldu bu aralar mesala 1000 tl Bayern Barcelona üstüne Bu hafta cesaret edip giremiyorum.! Tuttuğum maclarda sırf bu yüzden kaybediyorum ne yapmam gerekiyor.? Endusuk yatırdığım kupon 100 tl ve bile bile lades diyorum üstad önerini bekliyorum

    YanıtlaSil
  11. :) canlı bahis sitesinden mi oynuyosun yoksa iddaa mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canlı siteye asla bulaşmam genelde iddaa

      Sil
    2. Geç oldu hocam ya k.bakma yarın artık paslaşırız :)

      Sil

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate