29 Nisan 2013 iddaa kuponları



ideal kupon
532 Aston Villa – Sunderland = 1    2,00
535 R.Betis – Deportivo = VAR      1,40
520 Jagiellonia – Lech Poznan= 2    1,85
521 Middlanjland – Aalborg = VAR   1,55
                                          T.Oran=8,02

sürpriz kupon
519 Avusturya Lustenau – Sv Horn = İ.Y. 2  4,75
521 Middlanjland – Aalborg = 1/1   3,75
524 Oreblo – Valbergs = 1/1    2,00
                                  T.Oran=35,60

40 Yorumlar "29 Nisan 2013 iddaa kuponları"

  1. 519 .a.lustenau 1 1,45

    524 .orebro 1/1 2,00

    521 Middlanjland VAR 1,55

    532 .astonvilla 2-3 Gol 1,75

    535 .r.betis var 1,40

    1tane süpriz maçta söyleyim bana göre :) 533-0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. 528-2 yada h2 olabilir

      Sil
    3. Burak oynadık biz :))) keşke erken yazsaydın:)) yinede emeğine sağlık

      Sil
    4. kendi çapımızda takılıyoruz bizde benim maçlardan yatmanı istemem :)

      Sil
    5. Zaten önemli olan da bu herkesin düşüncesi ortaya çıksa doğru tahminde ortaya çıkar :)))

      Sil
    6. haklısın :)) dediğim maçları yatırayım belki tutar benımkıde :D

      Sil
    7. 519 a hiç güvenmiyorum çıkartcam :) iyk2 denenir miş :)))

      Sil
    8. Şans valla dün kasımpaşayı görmedin mi naptı:) aynen valla ben de güvenmiyordum ve iy2 denedim bakalım nolcak:)))

      Sil
    9. maçlara tekrar bakınca hiçbirine güvenmemeye basladım bakalım nasıl kupon cıkarcam :D

      Sil
    10. Bol şanslar gençler :)

      Sil
    11. ben tahmin yapmayım ya :D

      Sil
  2. Dostum teşkrlr emeğine sağlık tuttururz inşlh :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yatyrz tek kupona kaldmm :)))))

      Sil
    2. hangi maçlar kaldı :)

      Sil
    3. Aston villa 1-x çş ve r.betis kg :D

      Sil
    4. hımm güzel tercihler kalmış gelir inş :)

      Sil
    5. inşlh. dostum gelmese biterim ben:)))

      Sil
    6. Sen naptın varmı birşeyler sende:)

      Sil
    7. aynı maçları bekliyoz aston villa maçı tabi direk 1 bende :)

      Sil
    8. ama St. patrick yatırdı beni yavşak takım nolcak :))))

      Sil
  3. keşke sizin kuponu yapsaydım yatanzi ben yine :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aston villa hayatının macını oynuyor :D

      Sil
    2. Aynen ya şaşırtıcı bir skor

      Sil
    3. Ben yattım eller yatmasın iddacılar yanmasın D: :D :D st. patrick :D

      Sil
    4. yılmaz bey ideal kupon iyidi sizin oranlar korkuttu beni biraz ondan oynamadım :) real atar 1-1 biter o maç :) dün gece lech pozhan a güveniyordum cok kurcalayınca insanın fikri değişiyor güvendiği takıma güvenmiyosun bundan sonra fazla kurcalamak yok :D

      Sil
    5. bende aynen Aston villaya 1-x çş verdim adamlar bana söver gibi 6-1 yendi st. patrick te 1,20 orandan yatırdı 100 tl gitti son garanti kuponumdu :)))))

      Sil
    6. Aynen fazla bakınca benimde fikirlerim değişiyor çoğu zaman

      Sil
    7. ilk düşündüğün herzaman doğrudur anlayışı ile haraket edicem bundan sonra :D tebrik ederim bu arada ideal tuttu :)

      Sil
  4. :)) dostum tebrik edrim nerden budlum st. patricki yaffff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol dostum keşke yazmasaydın o maçı şans yarına bakıcaz artık

      Sil
    2. valla bende bilmiyorum nerden yazdım:) bakalım artık :))

      Sil
  5. Üstad teşekkür gene sayende bugun yüzümûz güldü tebrikler.

    YanıtlaSil
  6. Üstad birde özel iletişimden bir tane mesaj attım sana bilgin olsun..)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate