18 Nisan 2013 iddaa tahminleri

Öncelikle belirtmek isterim ki bugünkü kısıtlı fikstürde çok fazla yüklü girmeyin !

KOD                                                TAHMİN
523 Club Brugge – Zulte Waregem = KG VAR   1,50
Yorum= Normal şartlarda Belçikaya pek oyun oynamam.Ancak malum kısıtlı maçlar nedeniyle bu maçı oynamayı düşünüyorum.Puan durumuna bakarsak eğer 2 takımda yerini kaptırmış durumda.S.Liege takımının çıkışını görüyoruz.Club Brugge için rakibini yakalamak için kritik bir karşılaşma olacak.Zultede ligdeki performansını tekrar yakalamak istiyor.Onlarda 2.ligi kaptırdı.Karşılıklı goller olacağı inancındayım.

517 Djurgarden – Olimpiyakos = 2 (Düello)   1,65
Yorum= Djurgarden zor bir derbi maçı oynayacak.Şuanki durumuyla çok fazla gol atacağını düşünmüyorum.Olimpiyakosta kupa maçına çıkıyor.Çift elemeli sistem var.O yüzden avantajlı bir skor elde etmek istiyor ilk maçtan.Olimpiyakosun düelloda djurgardenden daha fazla gol bulacağı inancındayım.

518 Norkoping – Helsingborg = KG VAR  1,55
Yorum= Helsingborg geçen hafta evinde kaybederek büyük sürpriz yaptılar.Bu maçta telafi edeceği inancındayım.Norkopingde deplasmanda puan alamadı.Bu maçta taraf bahisi yerine karşıklı gol olacağını düşünüyorum.

514 Göteborg – Syrianska = 1  1,30
Yorum=Evinde iyi futbol oynayan Göteborgun kazanacağı yönündeyim.Bu maçta handkapta yapabilirler.

(B) 743 Panathinaikos – Barcelona = İ.Y. 1  1,70
Yorum=Seride 2-1 lik avantajı bulunan Panatinaikos Barcelonayı ağırlıyor.İlk yarıda üstünlüklerini koruyarak 1 sayı handikapını aşacağını düşünüyorum.Oran açısından yüksek orandan 1/1 de denenebilir.

Bol şanslar bol kazançlar

12 Yorumlar "18 Nisan 2013 iddaa tahminleri"

  1. 20 Lira basıcam bu maclara bakalım tutucakmı -.-

    YanıtlaSil
  2. bende bruge ve pana maçlarini aldim 2 li kombine bakalım

    YanıtlaSil
  3. 4 Maç tuttu.. Basketbolda 4 sayı farkla yatırdı

    YanıtlaSil
  4. Aynen kardeşim şans basket maçı gelmedi.. Yarına artık bakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklına sağlık dostum çok iyi iş çıkardın yinede.. yarına kupon bekliyorum

      Sil
  5. Yılmaz bey gercekten bugun tesadüf sitenizi keşfettim genelde büyük oynuyorum birde şans ki basketboldan anlamam iyiki bulasmamisim sayenizde tutturdum çok teşekkür eder ve takip etmeye devam edeceğim sizi basarılar

    YanıtlaSil
  6. bende takipteyim usta çok iyisin bütün kuponlarin ya tutuyor ya tekten gidiyor :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate