19 Nisan 2013 iddaa tahminleri

KOD                                  TAHMİN
154 Mallorca – Valleceno = 1    1,95
Yorum=İspanya la ligada düşme hattındaki Mallorca evinde Vallecenoyu ağırlıyor.Mallorcanın bu maçı mutlaka kazanması gerekiyor.Eğer kazanamazlarsa onları çok zor bir 6 hafta beklicek.Vallecenoda ise 2 önemli oyuncu cezalı bu zorlu deplasmanda forma giyemeyecek.Mallorcayı bir adım önde görüyorum.Tercihim ev sahibinden yana.

129 Ajax- Heereeven = VAR  1,70
Yorum= Lider Ajax evinde Heereeveni ağırlıyor.Geçen haftada yakın takipçisi PSV’yi yenerek puan farkını 5’e çıkardılar.Artık mantıksal olarak şampiyon diyebiliriz.Tabiki futbol bu ne zaman ne olacağı belli olmaz.Heereeven ise ligin orta sıralarında bulunuyor.Avrupa ligi playy oflara kalmak istiyorlar.Her büyük takımada çelme takmaya çalışıyorlar.İstatistiklere göre aralarında oynadıkları deplasman maçlarının 5indede gol atmayı beceren Heerevenin bu maçtada geleneği bozmucağını düşünüyorum ve karşılıklı filelerin sallanacağı inancındayım.

101 Amkar – Rubin Kazan = 2,5 Altı   1,40
Yorum=Amkar düşme hattından bir kademe yukarıda bulunuyor.Rubin ise Avrupa kupalarına gitmek için yerini sağlamlaştırmak istiyor.Bu zorlu mücadelede 2,5 gol barajının aşılmayacağını düşünyorum.Sistem kuponlarınada alternatif olarak beraberlik öneriyorum.

108 Bochum – St Pauli = 1   2,00
Yorum=Aslında Almanya 2.lig maçlarına oynamaktan her zaman çekinmişimdir.Ancak ortada böyle bir tablo varken oynamak gerekir diye düşünüyorum.Bochum düşme hattının 1 basamak üzerinde bulunuyor.St Paulinin durumu onlara keza biraz daha iyi gözüküyor.Yani biraz daha rahat.Ev sahibinin kazanacağı ve yerini biraz daha sağlamlaştırcağı inancındayım.

140 M.Glandbach – Augsburg = 2   2,60
Yorum=Orana bakarsak oynanmaz gibi gözüküyor.Ancak Augsbugun son haftalardaki mücalesi ve düşmeme isteği her geçen hafta yeşeriyor.Ligdeki duruma bakarsak M.Glandbach Avrupa kupalarına gitmek istiyor.Augsburgta düşmeme mücadelesinde.Bana göre geçen hafta E.Frankfurtu 2-0 ile geçen Augsburg bu haftada kazanacaktır.Riske girmek istemeyenler içinde 0-2(ç) denenebilir.

113 Grödig – Altach = 1    1,90
Yorum=Sanırım bu karşılaşmada benimde anlayamadığım veya bilgisine ulaşamadığım bi sıkıntı var.Yoksa bu oranı hediye mi ettiler?Anlam veremedim.Belkide puan farkındandır.Grödig maçı kazanacak güce sahip.Ancak dediğim gibi her şey dönebilir.Normalde 100 maç yapsalar 99 unu ev sahibi kazanır.Tercihim ev sahibinden yana olacak.Ancak içine sinmeyen oynamasın derim.

125 Dijon- Laval = 0-2(ç) 1,60
Yorum=Geçen hafta beni yatıran takım Lavaldı.Bu haftada kimsenin onlara güvenip bahis yapmayacağını düşünüyorum.Ancak ben güveniyorum.Dijon yukarsı için saldıracaktır.Lavalda aşağıdan bir hayli kurtulmak için oynayacaktır.Benim tercihim Lavaldan yana olacaktır.Laval kaybetmez diyorum.

128 Le Havre – Sedan = VAR  1,60
Yorum=Le Havre evinde kazanıp üst sıralara yükselmek istiyor.Sedan ise bu maçı kazanıp ligde kalma umutlarını yeşertmek istiyor.Ancak 2 takımında işi gerçekten zor gözüküyor.Ben bu zorlu mücalede karşılıklı filelerin havalanacağı yönündeyim.

Bol Şanslar Bol Kazançlar Arkadaşlar

22 Yorumlar "19 Nisan 2013 iddaa tahminleri"

  1. Teşekkürler kardeşim 3 maçı kombine edicem inş tutar

    YanıtlaSil
  2. içinden en güvendiğiniz 3 maç hangisi hocam misli girmelik ?

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim hocam

    YanıtlaSil
  4. Kardeşim ajax,excelsior,go ahead 3.5 üstü le havre var Auslustena h1 zaragoza basket iy1 bjk basket 2 kupon nasıl ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avusturya lustenau 2 haftadır yaktı beni o yüzden pek güvenemedim o maça diğer maçlar fena değil bol şanslar..

      Sil
    2. Onun handikapı yokmuş zaten 3.5 üstü atacaktım vazgeçtim :) yerine cska üst yazdım..saol kardeşim düşüncen için.

      Sil
    3. Önemli değil :) bol şanslar

      Sil
  5. Merhaba,

    Öncelikle tahminleriniz çok güzel ve yerinde... Tam gaz tahminlere devam... :)

    YanıtlaSil
  6. Son Mallarco maçına kaldım alırsa tutucak kuponu bugunu karla kapatıcam ^^

    YanıtlaSil
  7. kardeşim yarın erken verebilirmsn maçları zahmet olmassa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10-12 arası veririm kardeşim

      Sil
    2. çok saolasın kardeş bu arada tahminlerini çok beğeniyorum bu işi bırakma çok sahtekar var etrafta birazda kazandıran olsun :)

      Sil
    3. Eyw kardeşim saolasın kazandırabilirsem ne mutlu bana :)

      Sil
  8. Dostum emegine saglik malorkadan patladik ama olsun :-) isyerinde herkesten on lira toplamistim 8 ortak girdik kupona kurbana girer gibi :-) :-) nazarlik olsun bu malorka maci tahminlerin harika basarilarin devMi dilegiyle

    YanıtlaSil

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate