1 Ağustos 2019 iddaa tahminleri


600 Kups Kuopio – Legia Warszawa = ilkyarı 0   1,75
İddaa yorum: Finlandiya temsilcisi Kups evinde Polonya temsilcisi Legia Warszawa’yı konuk ediyor. İlk karşılaşmada Legia Warszawa evinde tek golle rakibini yenmişti. Genel olarak zorlanmadıklarını düşünüyorum. Ancak zor bir deplasmana konuk olacaklar. Kups ekibi evinde iyi maçlar çıkarıyor. Genellikle iyi defans yapıyorlar. Her ne kadar Legia karşılaşmaya favori olarak çıksa da ilk yarıda defansif oynayan rakiplerini geçemeyeceklerini tahmin ediyorum. Ev sahibi adına da ilk yarıdaki beraberliğin ardından şanslarını ikinci devrede arayacaklarını düşünüyorum. Bu karşılaşmada tercihim ilk yarı sıfır olacak.

619 Zrinjski Mostar – Utrecht = 2,5 üstü   1,55
İddaa yorum: Bosna-Hersek temsilcisi Zrinjski Moster takımı evinde, Hollanda ekibi Utrecht’yi ağırlıyor. Ev sahibi Zrinjski ekibi ilk karşılaşmada deplasmanda 1-1’lik skor elde ederek büyük sürprize imza attı. Ayrıca evlerinde inanılmaz bir taraftar kitlesi ve atmosfer yarattığını eklemek istiyorum. Utrecht ekibi ise rakibi küçümsemenin ne kadar kötü olduğunun farkına vardığına inanıyorum. Sonuç olarak gol yollarında zorlanmayan iki ekibin karşılaşmasında 2,5 gol barajının aşılacağına inanıyorum.

621 Brondby – Lechia Gdansk = 2,5 üstü   1,60
İddaa yorum: Danimarka temsilcisi Brondby evinde, Polonya temsilcisi Lechia Gdansk’ı konuk ediyor. Hatırlayacağımız üzere ilk karşılaşmada Brondby 2-1 kaybetmişti. Genel anlamda iyi mücadele ettiklerini ancak şanssızlık yaşadıklarını düşünüyorum. Yine de tur için şanslarının yüksek olduğu kanaatindeyim. Genel olarak ligi de incelediğimizde bu sezon ofans anlamında zorlanmasalar da defansif olarak sorunlar yaşıyorlar. Her ne kadar Brondby evinde favori konumunda olsa da kapalı kutu olarak gözüken Lechia Gdansk ekibinin de yabana atılmaması gerektiğini düşünüyorum. Sonuç olarak iki ekibinde gol ve goller bulacağı inancındayım.

609 Atromitos – Dunajska Streda = Var   1,50
İddaa yorum: Yunanistan temsilcisi Atromitos evinde, Slovakya temsilcisi Dunajska’yı konuk edecek. Atromitos takımı ilk karşılaşmadan 2-1’lik galibiyet ile avantajlı bir skor elde etmişti. Ev sahibi Atromitos’u incelediğimde skora aldanmamak gerektiğini genel olarak kadro yapılarını koruyamadıklarını görüyorum. Bu da hazırlık kampına olumsuz bir şekilde yansıdı. Ancak gelen bu galibiyet moralleri biraz olsun düzeltmiş gözüküyor. Slovakya temsilcisi Dunajska Streda ekibi ise devam eden liglerinde iyi gidiyorlar. Ayrıca özellikle deplasmanlarda daha iyi oynadıklarını düşünüyorum. Tam bir kontra atak takımı olarak öne çıkıyorlar. Açıkçası İlk müsabakada yaşanan şanssızlıkları yaşamayacaklarına inanarak, bu karşılaşmada taraf bahsinden ziyade iki takımdan da gol bekliyorum.

626 Olimpija Ljubljana – Yeni Malatya = 1    1,80
İddaa yorum: Slovenya temsilcisi Olimpija Ljubljana evinde, temsilcimiz Malatya’yı konuk edecek. Ev sahibi Olimpija Ljubljana ilk müsabakada deplasmanda temsilcimiz ile 2-2 berabere kalmıştı. Genel olarak incelediğimde rakibin bize oranla daha hazır ve istekli oynadığını gördüm. Tabii ki bunda liglerinin başlaması da önemli bir etki olarak gözüküyor. Sonuç olarak Yeni Malatya’dan daha hazır olan Olimpija Ljubljana’nın saha ve seyirci desteğiyle sonuca gideceğini düşünüyorum.

633 Spartak Trnava – Lokomotiv Plovdiv = 2,5 üstü   1,85
İddaa yorum: Slovakya temsilcisi Spartak Trnava evinde, Bulgaristan temsilcisi Plovdiv’i ağırlıyor. Ev sahibi Trnava ilk müsabakayı 2-0 yenik kapatmıştı. Bu sezon beni şaşırtmaya devam eden Trnava ekibi oldukça dengesiz sonuçlar alıyor. Özellikle savunmada ciddi sıkıntılar olduğunu düşünüyorum. İlk maçta istediğini alan Lokomotiv Plovdiv ekibi ise ligde de iyi gidiyor. Gol yollarında zorlanmadıkları ortada. Sonuç olarak her bir dakikanın ev sahibi Spartak Trnava adına önemli olduğu karşılaşmada 2,5 gol barajının aşılacağı kanaatindeyim.

Yukarıda iddaa Avrupa Liginden bazı müsabakaları inceledim. Öne çıkan karşılaşmaları yorumlamaya çalıştım. Herkese bol şanslı bir gün olması dileğiyle…

0 Yorum "1 Ağustos 2019 iddaa tahminleri"

Yorum Gönder

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate