20 Nisan 2019 iddaa kuponları












Karma bülten
335 Gençlerbirliği – İstanbulspor = ??
319 Altach – Rapid Wien = ??
286 Sundsvall – Kalmar = ??
123 Wolverhampton – Brighton = ??
134 Strazbourg – Montpellier = ??
307 Kilmarnock – Aberdeen = ??
105 Parma – Milan = ??
133 Nimes – Bordeaux = ??
129 Newcastle United – Southampton = ??
106 Celta Vigo – Girona = ??
122 West Ham – Leicester City = ??
299 Kups Kupion – Honka = ??
303 Dinamo Moskova – Krylya Sovetov = ??

13 Yorumlar "20 Nisan 2019 iddaa kuponları"

  1. Abi teşekkürler sayende tutturmaya başladım.çok iyi maçlar veriyorsunuz.

    YanıtlaSil
  2. Wonnnnnnnn son kuponu oynamıcaktım iyiki oynamışım teşekkürler sayenizde birşeyler kazanıyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Harikaa oldu bu yarınki vip kuponlar ne zaman gelir başkanım

    YanıtlaSil
  4. Burdaki gibi karma yaptım daha iyi bir oran yakaladım teşekkürler tahminblog

    YanıtlaSil
  5. Bugün çok iyiydi seçilen maçlar her ne kadar site artık ücretlide olsa hakkını veriyorsunuz Teşekkürler yarınkini bekliyoruz

    YanıtlaSil
  6. Abi sizi bayadır takip ediyorum Öğrenciyim arkadaşlarla kalıyoruz paraya çok ihtiyacımız var. Lütfen beni üye yapın.

    YanıtlaSil
  7. niye ücretli yaptınız ki bi siz vardınız adam akıllı maç veren :( :(

    YanıtlaSil
  8. Üye olmak istiyom yardımcı olurmusunuz? aydin451100@gmail.com teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle herkese yorumları için teşekkür ederim. Bazı arkadaşlar yeni sisteme geçtiğimiz için sitem etmiş ancak, bazı şartlar bunu gerektirdi diyebiliriz. Çok fazla kopyala,yapıştır yapılıyordu. Daha farklı şeylerde oluyordu. Zaten üyelik için istediğimiz miktar semboliktir. Bazı siteler gibi saçma sapan tutarlar yazmadık. Şu ana kadar üye olan herkese ayrıca teşekkür ederim. Umuyorum ki bu şekilde devam edeceğiz. Daha iyi günlerimizin de olacağını düşünüyorum. Kuponları oynayan herkesi tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  10. aydin451100@gmail.com bilgilendirme maili atılmıştır. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Yeni kuponlarda her zamanki gibi vip bölümüne 23:00/00:00'dan sonra gelmeye devam edecektir

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten ben fazla oynayamıyorum, size dua ediyordum hep, ücret almıyorsunuz diye, şaşırdım sizde düzene uydunuz onlardan farkınız kalmadı. Kazanmıyordum belki ama paramı çıkarıyordum. Zaten hepsini oynama şansım olmuyordu, yani gariban kardeşlerin abisiydi bu site. Kararınızı gözden geçirirseniz çok kişiyi sevindirirsiniz. Selametle kalın, güzel haberlerini bekliyoruz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate