8 haziran 2013 iddaa tahminleri



Kod                                           Tahmin
173 Real Murcia – Las Palmas = 2   1,85
Yorum=İspanya 2.liginde geçen hafta düşmesi kesinleşen Murcia evinde , playy oflara kalmak isteyen Las Palmas’ı konuk ediyor.Las Palmas’ın rakibi Ponferradina’nın kazanması halinde kazanmaktan başka çaresi kalmıyor.Ligde rakibine göre daha iyi bir performans sergileyen Las Palmas’ın deplasmanda da olsa kazanacağını düşünüyorum.

164 İngiltere U21 – Norveç U21 = 1  1,60
Yorum=A grubunda 2.maçlar oynanıyor.İlk maçta İngiltere İtalya’ya boyun eğmişti.Norveç ise İsrail’e üstün bir oyun oynamasına rağmen sahadan 1 puanla ayrılmıştı.Üst tur adına İngiltere’nin bir adım önde olduğunu düşünüyorum.

187 Cruzeiro – İnternacional = 1  1,90
Yorum=Brezilya’da bu yıl daha iyi gözüken Cruzeiro evinde orta sıralarda bulunan İnternacional’i ağırlıyor.Geçen haftada evinde güçlü Corinthians’ı mağlup etmeyi başaran Cruzeiro’yu bu haftada bir adım önde görüyorum.Alternatif olarak da Var seçeneği mantıklı duruyor.

161 Angola – Senegal = 0-2 (ç)  1,34
Yorum=Grupta belki de bu karşılaşma Dünya kupasına katılacak takımı belli edecek.Fikstür açısından Angola aldığı 3 beraberlikle gruptan çıkma adına bu karşılaşmayı kazanırsa önemli bir yok kat edecek.Ancak Senegal’in bu duruma izin vereceğini düşünmüyorum ve kaybetmeyeceklerine inanıyorum.

189 S.Recife – Palmeiras = 0-2 (ç)    1,47
Yorum=Brezilya Seri B’de iyi başlayan Palmeiras bu haftada hafta arası deplasmanda farklı kazanan Recife’ye konuk oluyor.Bu sezon üst lige çıkma adına iki takımı da şanslı görüyorum.Ancak Palmeiras’ı oynanılan futbol açısından bu karşılaşmada da bir adım önde olduğunu düşünüyorum.

166 Gambia – Fildişi Sahilleri = 2  1,30
Yorum=Dünya kupasına gitme adına Fildişi grupta son sırada bulunan Gambia deplasmanına konuk oluyor.Fildişi adına kazanılması gereken bir karşılaşma olduğunu düşünüyorum.

197 Ponte Preta – Botofogo = 0-2 (ç)   1,30
Yorum=Lige iyi başlayan ama geçen hafta deplasmanda kaybeden Botofogo bu kez de lige iyi başlayamayan Ponte Preta deplasmanına konuk olacak.Botofogo’nun deplasmanlarda da iyi oynadığını düşünerek bu deplasmanda da kaybetmeyeceklerine inanıyorum.

165 St.Patricks – Limerick = 1   1,40
Yorum=İrlanda’da lider durumda bulunan St.Patricks evinde,orta sıralarda bulunan Limerick’i ağırlıyor.Ne kadar deplasman performansı ev sahibinin daha iyi olduğu gözükse de evinde oynadığı 2 Ucd maçında da farklı kazanarak moral depoladıklarını düşünüyorum.Bu karşılaşmada puan farkını korumak isteyen St.Patricks’in kazanacağını düşünüyorum.

0 Yorum "8 haziran 2013 iddaa tahminleri"

Yorum Gönder

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate