30 mayıs 2013 iddaa kuponları



Normal kupon
485 Norrköping – AIK Stockholm = Var   1,45
476 Berchatow – Jargiellonia = 1    1,50
487 Rapid Bükreş – Ceahlul = 2  1,70
472 Austria Wien – Pasching = Var   1,70
                                              T.Oran = 6,28

Para kuponu
484 Djurgarden – Kalmar = 2/0  13,00
488 Constanta – Turnu Severin = 2   3,60
472 Austria Wien – Pasching = 1 / 2  70,00
                                               T.Oran = 3276,00

17 Yorumlar "30 mayıs 2013 iddaa kuponları"

  1. Sagol hocam normale 20 oburune 2 gireyim mi?

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Cealulun orani 3 olmus as cikicakmis 3 orandan oynadim kesin bilgisi olan var mi

    YanıtlaSil
  4. Hocam Oynadım Bakalım Tutucak mı :D

    YanıtlaSil
  5. Ustad 472 kod Austria wien-paschunu maçı + 7 denenmesi yada sağlam kuponlarda hnd1 gunün sağlam macı olur gibi tahmin ediyorum

    YanıtlaSil
  6. Fazla yüklenmeyin Bükreş te birçok as isim oynayacağı haberi geldi dün u16 ile çıkacaklarını görmüştüm ancak bugün karar değişmiş onun yerine basket maçıda yazabilirsiniz yada kalmar maçını 0-2(ç) yazabilirsiniz bol şanslar

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. sağlık olsun herkesin yazdığı gibi gelsin :)

      Sil
  8. Normali boyle yaptim. 485 var. 476 1. 487 2. 472 var. 722 1. Supriz. 484 2/0. 488 2. 722 1. 485 var.

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Suprize buna 2 vericektim korktum vermedim :)

      Sil
    2. patlayacağını düşünmüştüm ama 1-2 falan biter diyodum :)

      Sil
  10. Bu hafta 150 lira icerdeyim :( narko oc si yuzunden sibop kuponumda yatti hocam :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate