28 mayıs 2013 iddaa tahminleri



Kod                                        Tahmin
404 D.Dresden – Osnabrück = 1   1,55
Yorum=Almanya’da playy out rövanş maçı oynanıyor.İlk maçı evinde Osnabrück 1-0 kazanmıştı.Ancak maçta rakibine pek fazla varlık gösteremedi.Bu karşılaşmada saha ve seyirci avantajıyla D.Dresden’in kazanacağını düşünüyorum.

403 Yeni Malatya – Fethiye = 1     2,10
Yorum=Türkiye 2.lig playy off maçında kazanan finale yükselip Hatay’ın rakibi olacak.Yeni Malatya’nın rakibine oranla daha iyi olduğunu düşünüyorum.Bu maçıda kazanıp finale çıkacaklarına inanıyorum.

409 America Natal – İcasa = 1    1,65
Yorum=Brezilya Seri B’de henüz 2.hafta oynanıyor.Fakat programdaki yetersizlik bizi bu maçlara yönlendiriyor.America Natal’ın iyi bir hazırlı dönemi geçirdiğini düşünüyorum. Geçen hafta deplasmanda Figuirense’ye boyun eğdiler.İcasa ise güçlü Recife’yi evinde rakibinin 10 kişi kalmasının da etkisiyle mağlup etmeyi başardı.Bu karşılaşmada ev sahibi Natal’ın bir adım önde olduğunu düşünüyorum.

417 Bragantino – Boe = 1   1,55
Yorum=Lige kötü başlayan son sıralarda bulunan iki takımın maçında Bragantino evinde Boe’yi ağırlıyor.Evinde iyi maçlar çıkaran Bragantino’yu bir adım önde görüyorum.

703 Anadolu Efes – Banvit = 2   1,70
Yorum=Beko basketbol liginde yarı final mücadelesi oynanacak.Serininde ikinci maçı olacak.Anadolu Efes ilk maçı zorlanmasına rağmen kazandı.Bu maçıda kazanıp avantaj sağlamak isteyeceklerdir.Ancak Banvit’in kolay kolay teslim olcağına inanmıyorum ve Efes’in 6 sayı fark yapamayacağını düşünüyorum.

0 Yorum "28 mayıs 2013 iddaa tahminleri"

Yorum Gönder

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate