23 Nisan 2013 iddaa tahminleri



KOD                                           TAHMİN
411 Bayern Münih – Barcelona = 1     2,00
Yorum=Bayern’de golcü futbolcu Manzukiç cezası nedeniyle forma giyemeyecek.
Barcelona da ise son dakikalarda bir aksilik olmassa Messi oynayabilecek.Gerçi ben öyle bir aksiliğe olanak vermiyorum.Puyol ve Mascerano sakat,Adriano ise cezası nedeniyle yok.İki takımda liglerinde çok iyi ancak ben kendi saha ve seyircisi önünde ibrenin yüksek oranda Münihten yana görüyorum.Alternatif olarak VAR seçeneği ideal duruyor.

402 Banik Ostrava – Jihlava = 1    1,65
Yorum=Fikstüre bakacak olursak fazla maçın olmadığını görüyoruz.4 haftadır kazanamayan ev sahibi orta sıralarda bulunan Jihlavayı konuk ediyor.Son 6 haftaya girilecek çek liginde Ostravanın bu maçı kazanıp ligde rahat bir nefes alacağını düşünüyorum.

409 Wrexham –Kidderminster = VAR    1,45
Yorum=İngiltere playy off ilk maçları oynanıyor.Liderliği kaçıran Kiddreminster ligde 13 puan fark attığı Wrexhama konuk oluyor.Wrexhamda kendi sahasında iyi maçlar çıkarıyor.Kidderminsterin 2.ci maç için avantajlı bir skor almasını bekliyorum.Tercihim KgVAR dan yana olacak.

Sürpriz maç
410 Brechin- Stranreir = İY 2     3,70

Bol şanslar Bol Kazançlar

20 Yorumlar "23 Nisan 2013 iddaa tahminleri"

  1. Üstad 411-B MÜNİH - BARCELONA İY 0 (2.10) 432 kod DORTMUND-REAL MADRİD ÜST(1.40) 447 kod BASEL-CHELSEA ÜST(1.65) 448kod Fenerbahçe- BENFİCA MS 2 (2.10) toplam oran (10.18) kuponu degerlendirip bir öneri verebilirmisin kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim bravo riskli maçında geldi helal olsun başarılar

    YanıtlaSil
  3. Helal olsun kardeşim harikasın hepsi geldi

    YanıtlaSil
  4. Ustad tebrikler büyüksün helal olsun

    YanıtlaSil
  5. Dostum tebrikler sayende kazandık yine helal olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyv dostum kazandırdıysam ne mutlu bana teşekkürler

      Sil
  6. Vay arkadaş oynamadık ama helal olsun. Dostum sen dünyanın 8. Harikasısın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) :) :) saolasın dostum seni tekrar burda görmek güzel

      Sil
    2. Teşkr edrm Dostum aynısı senn için de geçerli bu kuponu gördükçe saçlarımı yoluyorum Neyseki kazanan kardşlrmz var bu güzel birşey senin sayende ;)

      Sil
    3. saolasın kardeşim inş devamıda gelecek :)

      Sil
    4. O zman yarın sendeyiz :)

      Sil
    5. bakalım inş yarında tuttururuz :)

      Sil
    6. İnş. Hadi ii geceler grşmk üzere dostum:)

      Sil
    7. eyv dostum saolasın sanada :)

      Sil
  7. Bugun PTTler açık olsa idi.. 50TL çekip basıcaktım bu kupona.. bizde şans yok bee arkadaş :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağlık olsun dostum inş önümüzdeki maçlarda yakalarız yine bu sefer oynarsın

      Sil

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate