22 Nisan 2013 iddaa tahminleri




KOD                            TAHMİN
570 Duisburg – Köln = 2     2,00
Yorum=Hafta sonu Kaiserslauternin kazanmasıyla 3cülük takibini devam ettirmesi için Köln ün bu maçı kazanmak zorunda olduğunu belirtmek isterim.Duisburg içinse 2 hafta daha bir sıkıntı gözükmüyor.Köln kazanır diyorum.

 561 Malmö – Oster = VAR    1,65
Yorum=Lider malmö de ciddi eksikler bulunuyor.Aynı şekilde Osterde de savunmada önemli oyuncular forma giyemeyecek.Karşıklı filelerin sallanacağını düşünüyorum.Oranda gayet cazip gözüküyor.

579 Celta Vigo – Zaragoza = VAR     1,55
Yorum=Celta Vigo için ölüm kalım maçı olarak görünüyor.Zaragoza açısından da çok fazla Celtadan kalır yanı yok.2 takımında mutlak ve mutlak kazanması gerekiyor.Ben bu maçta karşılıklı filelerin havalanacağı yönündeyim.

Süprizler

564 Ankaragücü – Bolu = 1   2,50
Yorum = Ankaragücü için artık son şans düşüncesi var.Son haftalarda iyide oynuyorlar.Bana kalırsa 1 gelebilecek bir karşılaşma.Alternatif olarakta KGVAR olabilir.

574 Sligo Rovers –Drogheda = 1(h)    2,65
Yorum=2-0’ın yenilginin rovanşında Sligo bu maçta handikap yapıp turu atlar diye düşünüyorum.

Bol şanslar Bol kazançlar...

6 Yorumlar "22 Nisan 2013 iddaa tahminleri"

  1. kardş nie engelliyon bizi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Engellemedim kardeşim takma isim muhabbeti var google+ da değişik bişi bu ismi kabul etmiyor google+ o yüzden sınırlı blogger profiline geçtim bende burdan yine takip edebilirsiniz

      Sil
    2. Ama arama cubuğunda erişilmiyorsun eror oluyorsun ben zaten seni takip etmek için yeni kurdum bunu pek anlamıyorum pişman oldum bile neyse hyrlısı abrom kardeş.d

      Sil
    3. Şuan sayfa görünüyor ama dimi

      Sil
    4. şuandan itibaren giriliyor bir sorun çıktı hallettim

      Sil

Yorumlarınız yeni kullanıcılarımıza fikir olacaktır. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

Bilgilendirme

Sitede verilen tahminlerde ve kuponlarda spor totoya bağlı iddaa'da oran değişimi olabilmektedir. Her gün sürekli bir şekilde anlık olarak oran değişimi yapan iddaa'da, bu oran değişimi siteye yansımamaktadır. Genellikle sitemizde ilk çıkan oran verilir ve kuponun hesaplanması o oran üzerinden yapılır. Bununla ilgili oranlarla alakalı sitede herhangi bir düzenleme yapılamamaktadır. Bu açıdan herhangi bir farklı oranda sitemiz sorumlu tutulamaz.Ayrıca sitemizde verilen tahminler ve yine verilen kuponlar sadece tahmin üzerinedir. Herhangi bir kesinliği, garantisi yoktur. Yani %100 gelecek diye bir şehir efsanesi yoktur. Tahminler editörümüz tarafından yapılır. Herhangi bir gelmeme durumu, kupon yatma durumu gibi kayıplarda, mağduriyetlerde tahminblog sitesi asla sorumlu tutulamaz.

Translate